Aloie vera natural pentru sanatatea ta

Istoria Camasii lui Hristos


Istoria Camasii lui Hristos incepe o dta cu Rastignirea asa cum arata Sfantul Evanghelist Ioan in cap. 19, vers. 23-24: “Dupa ce au rastignit pe Iisus ostasii au luat hainele Lui si le-au facut patru parti, fiecarui oastas cate o parte si Camasa. Dar camasa era fara cusatura, de sus tesuta in intregime. Deci au zis unii catre altii: Sa n-o sfasiem ci sa aruncam sorti pentru ea, a cui sa fie, ca sa se implineasca Scriptura care zice: “Impartit-au hainele Mele Iorusi si pentru Camsa Mea au aruncat sorit”. Asadar, acestea au facut soldatii.
     Observam ca soldatii romani de la Cruce faceau parte dincohorta romana care a insotit pe Mantuitorul pe drumul calvarului si la fel au asistat la Rastignire. Credeam ca Rastignirea a fost executata de ostasi declasati din cohortele auxiliare, pe care Romanii ii foloseau la servicii considerate nedemne pentru ostasii romani, asa cum s-a procedat la flagelare. S-au folosti soldatii sirieni deplasati di cohortele romane auxiliare.
     Astfel vedem ca ezitarea de a sfasia Camasa, precum si lovitura cu sulita data in Coasta Mantuitorului de catre Longinus, data in dreapta din obisnuinta, ca in razboi, intrucat inima era aparata de scut sunt dovada ca erau soldati romani luptatori.
     Deci, Camsa Mantuitorului spre deosebire de Giulgiu, care a fost luat de Maica Domnului si femeile mironosite a ramas  in mainile ostasilor romani. Suntem indreptatiti sa credem ca sutasul, ofiterul comandant al cohortei romane, care a insotit pe Mantuitoul pe Golgota si a asista si trait clipa cand Mantuitorul si-a dat “sfarsitul” si care a fost deosebit de impresionat de fenomenele naturale care s-au produs: cutremur de pamant, sfasierea catapetezmei templului, mortii care au iesit din morminte; deducem ca sutasul si ostsii au avut grija de pastrarea Camasii Mantuitorului, asa cum se vede din aratarile facute de Sfantul Evanghelist Matei ca cap. 27 ver. 50-54. “ Iar sutasul si cei care impreuna cu el pazeau pe Iisus, vazand cutremurul si cele intamplate, s-au infricosta foarte, zicand: Cu adevarat Fiul lui Dumnezeu era Acesta!” (Matei 27, 54). Aceleasi observatii si intamplari le mentioneaza toti evanghelistii. In documentele romane se arata ca sutasul s-a intors de la executie la Pretoriu, cu capul infasurat in stegul roman, in semn de mare doliu.
    Din acesti o suta de soldati, care au fost la Golgota s-a cunoscut precis ca ofiterul roman sutasul si Longinus, care L-a impuns in coasta pe Mantuitorul cu lancea au murit ca crestini martiri.
      Drumul parcurs de Camasa Mantuitorului pana in Biserica din Argenteuil langa Paris desigur ca este: Un drum de taina si vegheat de Pronia divina ca si in cazul Sfantului Giulgiu pe tot parcurusl celor 2000 ani. Nu ne indoim ca a fost pastrata cu aceeasi adanca veneratie de catre suflete pioase sau Comunitati crestine ca si Sfantul Giulgiu. Nu incape indoiala ca sutasul roman si oastasii romani care au trait momentele inspaimantator de sfinte ale Rastignirii, Ingroparii si Invierii Mantuitoriului, ca au transmis Camasa celor apropiati Mantuitorului, cu cinste si aleasa iubire.
    Mai consideram ca: Camasa Mantuitorului a urcat un drum apropiat de cel al Sfantului Giulgiu si presupuneam ca au fost insotie de grija Cruciatilor, intrucat Roberto Clari cronicarul celei de-a patra Cruciade a afirmat: “Ca ochii lui disting foarte slba dar in fine parca disting o Figura Omeneasca pe Sfantul Giulgiu.” Faptul ca Sfantul Giulgiu trece prin mainile lui Othon de la Roche si apoi Ponce de la Roche – Ducele Ludovi I, Contesa Margherita de Charny – Familia de Savoia etc. iarasi ne face sa credem ca cruciatii francezi si italieni au urmarit si au intrat in posesia acestor Sfinte Relicve, care azi se afla: SFANTUL GIULGIU  in Categrala din Torino (Italia), SFANTA CAMASA  in Biserica din Argenteuil aproape de Paris in Franta.
     Sfanta Traditie si respectiv toti oamenii de diverse situatii sociale inepand cu imparati si regi, domnitori sa usimpli slujitori si oamnei din popor, toti marturisesc. In Sfantul Giulgiu si in Camasa lui Hristos exista o Putere neobisnuita pentru toti cei ce cred ca Giulgiu a infasurat corpul Mantuitorului dupa Rastignire si ca, de asemeni, Camasa aceasta a fost purtata de chiar Insusi Mantuitorul.
      Regele francilor Caludoveau punea sa i se istoriceasca despre Patimile Mantuitorului. Totdeauna asculta plangand si se vaita punand mana pe sabie si zicand “O, de ce n-am fost acolo cu francii mei.” Iubirea catre Mantuitorul este o vesnica simfonie a Iubirii fredonata de Eterul fizica prin inregistrarea marturisirile de Dragoste si iubire facute de toti oamenii si toate sufletele care au trecut pe acest pamant.
      La aflarea Sfintei Cruci in anul 326 de Sfanta Imparateasa Elena, Sfanta cruce a invita-o pe o tanara moarta peste care a fost pusa aceasta Sfanta Cruce.
       Iisus Hristos credem ca ne vorbeste azi prin cele patru cuvinte redate:
1.    Giulgiul din Torino;
2.    Camasa lui Hristos din Biserica din Argenteuil de langa Paris;
3.    Marama (Stergarul) lui Avgar Regele Edesei, sec. I pastrata o copie azi in Muzeul din Londra;
4.    Marama Veronicai de pe drumul Golgotei, originalul ei se pastreaza tot in British Museum din Londra.
              Acestea sunt cele patru cuvinte document ale crestinismului, care sunt dovada existentei sigure a lui Hristos intrupat aici jos pe pamant.
             Aceste patru documente: Giulgiul, Camasa, marama Veronicai, marama lui Avgar regele Edesei sunt cele mai valoroase documente istorice, care vorbesc omului despre “chipul” lui Hristos, divinitatea Sa si ca noi nu ne inselam crezand in Iisus Hristos Mantuitorul lumii intregi. Pe baza acestor patru documente fotografice, care s-au facut singure, fara a fi nevoite de aparate, noi stim cum sa-i infatisam imaginea lui Hristos. Sigur ca dupa atat vreme stiinta cu fotografierea le-a redat in circuitul crestin al lumii. 

 
 
 
eXTReMe Tracker